Ingrid på Skatteverket, vilken klippa!

 

(stämmer, men ni vill ofta inte hjälpa människor som VILL göra rätt för sej…Men jag har hittat eran guldklimp!)

Hipp Hipp Hurra för att Ingrid på skatteverket finns! Den trevligaste kvinnan på skatteupplysningen har idag korats av mig. Det kändes som om att hon var från mina trakter dessutom. Ja nära Gävle. Jag började genast prata gävlemål när hon drog igång.

För att göra hennes dag lite extra speciell så berättade jag för henne innan jag la på att hon var den trevligaste personen jag någonsin pratat med på Skatteverket. Tror att hon blev glad, hon skrattade och sa ”-Usch, nej men så ska det ju inte vara. Tack!”

Inte för att jag är så mycket klokare nu efter vårt samtal men vi hade iallafall en trevlig pratstund :)

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 035 andra följare

