Söndag

Det är söndag.. jag vaknar vid nio..typiskt när man är ledig och allt!

Har spenderat min dag på soffan, liggandes, sittandes har sjungit för fulla muggar så mina grannar lär ju snart klaga=)..är lite rastlös men orkar ändå inte göra något! Jag ska nog gå till min Ica butik här på gatan där jag bor och köpa en massa gott till kvällen. Johan Falk börjar ikväll igen, en klar favorit bland alla tv-serier visas just nu! Någon som har något bra mat-tips till kvällen?? min fantasi är lika med noll just nu och då brukar det oftast bli en massa onyttigt som inhandlas!

Håller på att jobba med en sak på datorn, men jag kan inte komma fram till vad som blir bäst i projektet.. Det är så mycket roligt som händer just nu, sitter och väntar på en låt som vi nyligen spelat in, pratade med Tony igår och han var i eld och lågor=) Ska bli jätte spännande att höra..kan knappt bärga mej!!!

Just nu spelas denna artisten varmt i mina högtalare här hemma:

Emilie & Sara var och tittade på henne när hon var här i sthlm och spelade för lite branschfolk.. naturligtvis var jag tvungen att jobba så jag missade det:/

Kommentera

