En alla hjärtans dag present.

Titta vilket fint halsband jag hämtade ut på posten idag! Min gulliga pappa skickade en försenad alla hjärtans dag present! Eftersom halsbandet är handgjort hann det aldrig bli färdigt till den 14 februari..
Det uppstod en rolig konversation på jobbet kring halsbandet idag:
Lucia läser på halsbandet: ”I Belive”, vad tror du på? Kärlek?
Jag: nee om det är något jag inte tror på så är det kärlek!
Ulrica: nee verkligen inte
Jag: haha fy fan va vi är bittra!
Ulrica: jaaaa!!
Josefin: vad pratar ni om?
Jag: om att jag och Ulrica inte tror på riktig kärlek!
Josefin: men va fan va ni va nedstämda då!
Jag & Ulrica instämmer med varandra att det är bättre att vara själv resten av livet!
Nathalie: åh herre gud, tänker ni så redan nu, ni som är så unga!
Alla brister ut i skratt och inte kom vi fram till något heller..

Kommentera

