April, April (din dumma sill)

ja..jag känner mej grund lurad faktiskt, två gånger hittills idag har jag lyckats bli lurad!

Imorse kl 10.40 kommer salongschefen Nathalie ut i receptionen, jag står och dammar hyllor, hon går till datorn och står och kollar dagens bokningar så vänder hon sig till mig och säger lite tyst att Veysel & Pia måste gå hem efter deras första kunder pga att de känner sig jätte dåliga! Jag får panik och släpper allt där jag står för det är ju bara 20 minuter kvar tills det att deras 11-kunder kommer! April, April.. skrattar hon! Nä fy farao va rädd jag blev!

senare på förmiddagen…

Detta sms får jag av syster:

”Fan Emma jag hade sex med en kille igår som du tydligen dubbar med! Blond, men jag kommer inte ihåg hur han såg ut för jag var full:-( vet du vem de e?”

Jag svarar:

”Va??? haha ingen aning om vem det kan vara…Lång, kort, tjock smal? har jag träffat honom? Vi kanske bara har dubbat i samma film eller serie, vi kanske inte har träffats:)”

Johanna svarar:

”Jo ni hade setts och han trodde jag var du så jag spelade med :-)”

Jag försöker frenetiskt att ringa min syster men hon svarar inte, paniken växer, skickar ett sms: ”RING MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

Får inget svar… ringer Emilie och typ skriker ut min förtvivlan! Emilie lyssnar förstående, sen börjar hon asgarva ”-Det måste vara ett aprilskämt” i samma sekund får jag ett sms av syster:

”Det är 1 april idag va? Har någon skämtat med dig än?”

Vilken snäll syster man har haha

Nu hoppas jag att kvällen blir lugn på aprilskämt..orkar inte med fler!=)

Kommentera

