Långfredag.

Det är långfredag…. Och det kommer att bli en lång fredag!
Vi var ut igår, först på G-Star festen och sen vidare till Magenta där efterfesten var.. Champagneglaset fylldes på hela tiden, aldrig tomt!
Och så här dagen efter får man känna att man lever, huvudet värker.. Sitter med en stor kopp te, en morot, godis skål och coca cola. Ihopkurad under ett täcke i soffan! Öppnade balkongdörren, härligt med lite frisk luft. Hann se lite av min favorit Pippi Långstrump:) pippi på rymmen visades på TV4 idag, älskar alla dom filmerna, jag har tillochmed pippiboxen:) och nu är det countrybears, som jag aldrig sett förut, har ingen tvdosa och jag orkar för tillfället inte ta mig upp och byta kanal!

One thought on “Långfredag.

Kommentera

