ett litet ”Hiss-tips”

Go kväll!

Har inte bloggat på ett tag..det var ju dumt av mig..har ärligt inte haft någon ork=) Men kände idag att nu får jag ju ta och ge mig..ryck upp dej för tusan liksom!

Tigher vill att jag ska ge en massa dejtingtips här på bloggen och jag önskar att jag vore den rätta att göra det, men jag behöver nog lite tips själv haha men jag ska försöka tillgodose dina önskemål så gott det går, därför kommer här ”Hisstricket”

”Hisstricket” .alias ”hoppa in i hissen och hoppas på det bästa”.

Händelse:

Josefin på jobbet skulle ner till Hemköp och köpa mat under lunchen, hissen som hon väntade på tog så lång tid på sig att komma upp till den våningen hon var på så hon passade på att strosa runt lite bland badkläderna som är placerade rätt nära hissarna, när hissen kommer till våningsplanet är hon inte riktigt beredd så hon får springa och liksom kasta sig in i hissen samtidigt som hissdörrarna går igen, inne i hissen står tydligen en VÄLDIGT snygg kille som nästan får fånga Josefin i hoppet. En liten konversation startar i hissen mellan Josefin och den snygga killen, tyvärr så är ju Josefin redan upptagen så det slutade med ett litet ”hejdå” när de båda lämnade hissen!

Ja så min ambition är ju att skutta in i hissen nästa gång i hopp om att ”prince charming” står ensam och väntar på mig där =D

One thought on “ett litet ”Hiss-tips”

  1. Vad rar du är som delger oss detta tips. Hisstricket, det var en ny variant. Den har jag aldrig hört förr. Måste testas!

    Jag måste ju kontra det där. En gång körde jag Sonnviktricket. Jobbade i skivaffär för många år sedan och som brukligt lirade man såklart massor med bra musik i butiken. Lunarstorm hade släppt en egen platta och med på den var bland annat Sonnvik med låten ”Who´s sorry now”. Givetvis vevar jag upp volymen eftersom det är en riktig partyrökare till låt och just i det läget kommer en galet vacker tös fram och frågar vad det är för bra låt jag lirade.

    Förklarade då vad det var och då ville hon veta ifall denna Sonnvik hade någon platta på G. Som den gentleman jag är så ringer jag såklart upp min gode vän Sonnvikaren och kollar av med henne framför ögonen på denna tös. Hon blev grymt impad av kundservicen och efter det fick jag hennes e-post. Fast jag vet inte om det var mig eller fröken Sonnvik hon ville ha. :0)

    PS: Om du vill prova hisstricket och vara säker på att det verkligen står någon i hissen så rekomenderar jag starkt Katarinahissen. Det står en liten trevlig afrikansk man där och åker hiss hela dagarna upp och ner. Tror visst han sköter om den. Det är han som är hisskungen!

Kommentera

