Det vilar en förbannelse.

Hej hopp i galoschen!
Det är fredag, Såå skönt med helg snart, min lediga helg dessutom:)
Det måste då fasen i gatan vila en liten förbannelse över Sheelah, kom inte nära!! haha
Tråkigt nog gick vi inte vidare bland de 10 i Metro on stage! Men va tusan det var ju närmare 2000 låtar som skickats in, och juryn valde ju ut de bästa… Måste gå in och lyssna på vilka som gick vidare, spännande spännande..
Hur som haver är det till att ta nya tag, vi har ju grymma låtskrivare och producenter vi sammarbetar med juh! I slutet av nästa vecka tror vi att vi får de nya bilderna -wiiiie-

Nu ska jag in i studion och dubbilidubba lite:)

One thought on “Det vilar en förbannelse.

  1. Var inte ledsna att ni inte gick vidare…

    Ni var helt enkelt för bra för den där tävlingen. Har lyssnat igenom samtliga finalbidrag och det verkar som om de söker något oetablerat och nytt. Ni har all anledning att vara stolta över ert bidrag för det är den bästa låt ni någonsin gjort. Känns som att ni tog er till en ny högre nivå med den och jag hoppas det kommer fler låtar i samma stil framöver.

    Jag ska dock göra ett litet undantag. Såg att en tjej som heter Mary är i final i tävlingen. Visst, det låter inte så fräsigt sådär men hon är superbra live. Jag gjorde två bokningar med henne och hennes dansare för ett halvår sedan. Visserligen framträdanden på två köpcenter men jäklar i min låda vad hon levererade. Den fd. eventproducenten inom mig log av lycka.

    Mysig helg på dig.

Kommentera

