måndag.

har haft en riktigt mysig måndag, började med att vinka av syrran tidigt imorse när hon skulle iväg och repa..jag somnade om och klev inte upp förän vid halv elva. skulle ha mött upp tjejerna vid 12 egentligen, tanken var att vi skulle se vårens stora utställning på Moderna museet ”Eat cock for mental health” – Lee Lozano

men museet var stängt på måndagar=/ det hade isåfall varit det närmaste kultur jag kommit på länge.. vi var ett gäng fnittrande tjejer i helgen som tyckte att detta skulle bli väldigt intressant att se..men vi får helt enkelt hitta en annan dag som passar oss alla=)

Så istället blev det städning..det behövdes kan jag lova..snuskig som jag är hade jag inte diskat på en vecka=/ ooops!=)

Sen kom jag till gymmet vid kvart över två, det var nästan bara jag där, Emilie bangade och Erica hade sovit två timmar under natten och var så trött så hon åkte hem direkt efter jobbet. Men det gick jätte bra ändå=) Var helt slut efter en kvart men hade lovat mej själv åtminstone 20 minuter, efter 20 min tvingade jag mej köra 10 min till men det slutade med att jag stod på trampmaskinen i 35 minuter istället, överlycklig=D tyckte att det var riktigt skönt dessutom! Så nu måste jag hålla i det här..kan ju inte bada i vassen i år igen haha

Efter gymmet hann jag hem en sväng innan jag skulle iväg och dubba.. gästade en serie som kommer gå på Disney XD. Jätte rolig, har gjort lite små inhopp i tidigare avsnitt oxå!

En timme senare fick jag väldigt trevligt sällskap, tanken var först en glass ute i solskenet men det blev middag på thairestaurang istället, väldigt gott=) Så fick jag ju se vart sthlmcity polisstation låg också..hade faktiskt ingen aning, men det är ju alltid bra att veta in case of emergency=)

nu ska jag somna gott i sängen och vakna pigg, glad och utvilad imorgonbitti!

God natt

Kommentera

