@ gymmet!

Jag vaknade tidigt imorse av att det knackade på dörren.. Svepte täcket om mig och öppnade dörren, utanför stod två byggarbetare. Ska ni börja redan säger jag sömndrucket och gäspar lite lätt, -oj väckte vi dej? Frågar mannen utanför,ingen fara får jag ur mig,frågar vad klockan är och får till svar att hon är halv åtta.. Släpar tillbaka mig och mitt stora täcke till sängen och kollar
mobilen ..07.03…. Halv åtta.. Eller hur!!!
Kl 07.50 är jag påväg till gymmet!! Hade bestämt redan igår att jag skulle gymma nu på morgonen eftersom vi ska till Frida och hälsa på ikväll.. Men jag tänkte ju inte komma iväg sååå tidigt!
Men men jag har haft en härlig, skön & lugn morgon, hann tillochmed köpa ett premium konto till spotify på pressbyrån innan jag hoppade på tunnelbanan!

Kommentera

