Jag chockar mig själv!

Den här veckan har jag tränat tre gånger!!!!! och det sjuka är att jag oroar mig för att jag inte kommer ha tid att träna imorgon (????????) vad hände?

Imorse och även igår morse tog jag mej till gymmet innan jobbet, och jag som definitivt inte är en morgonmänniska!! Det har varit så skönt och jag längtar till lördag efter jobbet då jag ska träna igen=)

För några veckor sedan när min mamma var på besök var vi in i adidasbutiken som ligger i korsningen sveavägen/kungsgatan och hittade Stella McCartney´s kollektion för märket, såå snygga träningskläder!

Och nu känns det ju mer befogat att skaffa lite fina träningskläder=) ..se mer av kollektionen på adidas hemsida!

Kommentera

