Jag har aldrig…

Ikväll har vi varit hos Linn..
7 tjejer, det kan sluta hur som helst! Det var länge sedan jag skrattat så mycket… Håll för ögonen om du är omyndig!
Vi spelade ”jag har aldrig”,mycket blev sagt och mycket dracks..
Detta kortet kom upp:
Jag har aldrig tittat på porrfilm
För er som aldrig spelat spelet så ska härmed alla som någon gång i sitt liv tittat på porrfilm dricka en mun ur glaset!
Alla drack!
Jag utbrister
”-visste ni att det finns på internet”
Jag förstod snabbt att ALLA visste detta utom jag som nyligen blivit introducerad, alla vek sej av skratt och värre blev det när jag berättade att det var gratis!
Nä nu har jag jätte låg batterinivå på iPhonen, bäst att jag inte skriver mer:)
Sjukt rolig kväll iallafall:)
Sov så gott

One thought on “Jag har aldrig…

  1. Och jag har aldrig tänkt att blogginnehaverskan måste vara sveriges charmigaste tös….

    *Klunk, klunk,klunk*

    ;o)

    Mysig helg på dig!

Kommentera

