..förrätt och hela köret..

Var helt slut igår efter helgens bravader så jag glömde bort att blogga=)

kom hem vid kl ett och somnade gott i en och en halv timme innan det var dax att ta sig in till stan igen. Mötte upp Patrik, Martin & Magnus på Friday´s för en trevlig middag, förrätt och hela köret, jag var mätt redan innan varmrätten kom in!

Väl hemma igen försökte jag hålla mig vaken genom hela Wallander, jag total misslyckades 😛

Imorse tog jag mig till gymmet innan jobbet och hann bara träna 30 min innan jag var tvungen att ta mitt pick och pack för att rusa till jobbet.. dumt! måste börja gå upp tidigare så att jag slipper stressa, det är ju så skönt att kunna ta det lugnt efter träningen, göra sig i ordning i lugn och ro osv.

Ikväll ska vi ha tacomys hemma hos mig, Emilie & Erica kommer och vi ska kolla igenom bilderna från fotograferingen som jag och Emilie gjorde innan påsk , vi ska välja ut en bild av väldigt många..man kan ju lätt bli lite hemma blind så det är roligt att Erica vill vara med och hjälpa till=)

Kommentera

