Girls night out.

Igår hade jag och Tiffany en singel-tjej-kväll ute i Stockholmsnatten!
Först gjorde vi oss iordning på jobbet, åt mc donalds för vi hittade ingen pizza:) åkte till snaps vid medborgarplatsen och tog oss ett varsit glas vin, sen kom vi på att vi skulle hem och byta om innan vi tog oss ut. Hem till Tiffany och rotade runt i Emilies garderob eller som Tiffany säger ”mitt egna lilla H&M” jag sprang runt och oroade mig över att Emilie kanske inte skulle uppskatta att vi far runt och provade hennes kläder men Tiffany försäkrade att det faktiskt var okej 🙂
Så vår snälla vän Emilies pojkvän fixade in oss på några av klubbarna kring Stureplan och kvällen var räddad FÖRUTOM att jag INTE hade klackar, vilket kan tyckas vara ett litet petites problem men ack så viktigt för lilla mig:) det gick an ändå men måste villigt erkänna att det vaaaaaar jobbigt!

Nu är jag påväg in till stan och ska möta upp Emilie..

Kommentera

