Varför kan dom inte välja en bra bild???

Jag bara undrar.. Jag och Emilie bestämde oss i ett skede att aldrig mer ställa upp på en bild i vimlet med tanke på att de ibland väljer så konstiga bilder! Men den tanken var som bortfluten igår (?) och snälla flickor som vi är ( 🙂 ) sa ingen av oss ifrån igår och då får man ju liksom bita i det sura äpplet såhär dagen efter 🙂
Anyway anyhow. Emilie körade bakom vår 2Entertain kollega Jessica Andersson igår kväll och jag var med som moraliskt stöd/fotograf/allt i allo sällskap.. Det var jätte roligt att se, Jessica Andersson är väldigt populär bland svenska folket och det var kul att studera en annan artist på scenen.. Man kan alltid lära sig något:)
Emilie var grym i kören, jag hoppas att jag hinner få upp lite bilder från kvällen senare idag här på bloggen:)

Efter spelningen tog vi en taxi in till Sturecompaniet, jag vet att jag var jätte negativ sist jag var där men jäklar va roligt vi hade det igår:) vid 2 drog vi vidare till Magenta med ”alf alfas” kompisar och sen vidare till White room, jag var inte hemma förän vid fyra imorse:)

Kommentera

