Lediga härliga måndag.

Vaknade pigg och glad klockan 10 imorse, det bästa va att jag låg och drog mej i en timme innan jag gick upp 🙂
Tränade lite hemma idag innan jag tog mej in till stan och mötte upp Emilie & Erica därifrån åkte vi till Nikes utförsäljning i Solna. Jag fyndade en jätte fin dunväst för 300:- som hittat 🙂
Det var rätt utplockat när vi kom, tyvärr, så efter det lilla besöket tog vi en lunch ute i solen innan jag skulle iväg och provdubba för en ny Barbie film, Erica åkte hem men Emilie följde med och tittade och samtidigt presentera sig för regisörerna, jag har bearbetat henne ett tag nu att hon också måste börja dubba så vi får se om hon får komma och lämna ett röstprov:)

Efter dubbningen tog vi oss till Frida och sen vidare in till stan och nu 5 timmar senare tycker jag att jag förtjänar en plats i soffan.. Tänker inte röra mig ur fläcken!
Så jordgubbarna, godiset, chipsen, dippen, grönsakerna & frukterna kommer bra till hands ikväll 🙂

Kommentera

