Okej det är fredag.. Man ska inte klaga men jag måste göra ett uttalande!

iPhone… Bästa telefonen, det står jag fast vid. MEN, och det är då ett ENORMT STORT MEN, när man har spotify så kan man inte lyssna på Spotify samtidigt som man ska göra annat på telefonen som att tex blogga, smsa eller svara på mail, spela spel osv. Det tycker jag e dåligt.

Ja då var klaga stunden över för idag:)

Go morron, freeeedag!
Jag jobbar som vanligt till kl 19 idag… (inte klaga)
Är inne på jobbet lite tidigare idag, ska unna mig en riktigt god frukost från Ica sergelstorg:)

One thought on “Okej det är fredag.. Man ska inte klaga men jag måste göra ett uttalande!

  1. Snart kommer ny programvara till Iphone och då kommer du kunna uppdatera din telefon så att du kan köra flera rpogram samtidigt…. NICE

Kommentera

