grodorna hoppar ur munnen och jag är nog svart på tungan.

gaaaah, jag biter mig i tungan hundra40elva gånger för att inte svära eller vara elak.. men just nu ligger orden så nära till hands att det är svårt att hålla tillbaka dom!!  -#”¤%&(()=/&%¤#”!%&//(%”?=%&¤#”_-

jag blir sällan arg..näst intill aldrig faktiskt, MEN när jag blir arg kokar det liksom lite innanför skinnet och mina ögon blir liksom svarta..typiskt, fått det av min kära mor! Tur nog så är jag så fruktansvärt snäll, typiskt, fått det av min kära far! så jag biter ihop=) …och tacka gudarna för det i detta ögonblick!

Dagens ros går till... mig själv för att jag haft en så jäkla trevlig dag på jobbet och fått en hel del roliga erbjudanden=)

Dagens tistel går till… dej som inte kan sköta ditt förbannade jobb!

tjingeling

nu e jag på bra humör igen=)

Kommentera

