Klockan fem imorse..

Vaknade jag av att solen lös genom fönstret, jag blev tok glad och somnade om:)
Igår innan jag somnade låg jag och tänkte på roliga ord.. Ja det är sant, jätte töntigt men jag kunde inte somna.. Iallafall kom jag fram till att MAGPLASK låter väldigt roligt! Och nu när jag skriver det ser det ännu roligare ut haha

Imorse hade vi fått ett mail.. Ett väldigt roligt och trevligt sådant:) får se vart det leder…

Nu är jag påväg till gymmet, ha en riktigt trevlig måndag!

Kram

Kommentera

