En karta tack.. och en after work

EN KARTA TACK – ”Åh nu har jag irrat bort mig igen.. Tänkte att jag skulle gå in till jobbet idag, det gjorde jag oxå men det tog längre tid än beräknat, så jag tog tunnelbanan sista biten…” detta ligger kvar i inkorgen sedan i torsdags.. Har verkligen inte orkat att blogga!

Igår hade vi arter work på Angl’e och jäkla iPhone, förstår mig inte på hur man gör en accent över bokstäverna!
Det var då trevligt iallafall, min chef bjöd på skumpa och oliver:)
Sen gick vi och åt på vapiano, efter en lång arbetsdag satt det fint med en grym italiensk pasta! Alla drog hem rätt tidigt, jag, Veronica och Youssef satt kvar längst, vid halv elva gav jag oxå upp.. Har känt mig krasslig de två sista dagarna och kände att jag verkligen behövde få sova!

Kommentera

