Stockholm stadens stad.

Åh vilken härlig dag!
Förutom att jag har lunch mellan kl 15-16 idag.. Höll på att svimma av hunger den sista halvtimmen 😦
Men men livet kan inte alltid vara en dans på rosor!
Jag älskar att jag bor i Sthlm, det är mitt hem.. Gävle också, men på ett annat sätt liksom! Jag trivs här, och faktum är att jag trivs bara mer och mer för varje år som går! Och som singel är ju stan den bästa 😉

Ikväll ska jag och Patrik ha after work, jätte mysigt! Då blir det nog planering inför våran stora oförglömliga fest som vi ska ha i slutet av sommaren 🙂

Kommentera

