En fantastisk solig dag:)

Började förmiddagen att gå från stan hem till gärdet, så himla varmt, jag hade klänning!
När jag kom hem var jag helt slut efter kvällens bravader, öppnade balkongdörren och la mig i sängen för att vila en timma… Så ringer telefonen.. Det är Patrik som undrar om jag ska med honom och Martin till donken och sedan ut till Djurgården.. Det kan man ju inte tacka nej till! Så jag hoppade in i duschen och piffade lite innan jag sprang och mötte p & m.

Väl på Djurgården hittade vi en plats i solen där vi placerade vår filt. Efter en timme fick vi besök av en liten tjej, Olivia, två år, hon höll oss sällskap (?) en stund tills vi gick.. Var ju bara tvungen att fota denna lilla varelse som sprang runt på vår filt och höll låda, hon tyckte att alla skulle vara barfota precis som hon! Och hon tyckte att mitt rosa nagellack var så fint!

Senare på kvällen kom anton och ville ta med mig på en motorcyckeltur på Djurgården, jag var skit nervös men det gick jätte bra:) lever ju fortfarande…

Nu är jag påväg hem till Patrik, han har lagat mat till mig:) vi ska dricka vin på balkongen och sen blir det nog utgång!

Kommentera

