Fågelsång kl halv 3 är inte det ultimata ljudet.

@€€(;::2578(,\>$£££££<*%{# det MÅSTE vara tyst när jag sover annars går det inte!
I natt började fåglarna tjattra vid halv tre! Jag trodde först att det var Patriks väckarklocka, för det var en massa olika fågelläten, och han brukar ha det på sitt alarm! Kl 4 kunde jag om jag hade varit riktigt förbannad börjat kasta grejer från lägenheten ut genom fönstret bara för att få tyst på dom, det hade ju inte gjort saken bättre så jag stängde bara fönstret istället 🙂 inga frågor på det tack!

Nu sitter jag på pendeln in till jobbet, har möte inbokat med översten idag… Annars blir nog min dag som vanligt!

Trevlig onsdag:)

Kommentera

