Dubbning nu på morgonen.

Åh vad jag inte ville gå upp imorse!
Men plikten kallade, var i Solna och dubbade kl 08.30, 30 min resväg på det så är vi i hamn!
Men Margo i ”despicable me” är en sån jäkla härlig roll så jag har stått och småfnittrat i en timme och känner mig rätt hemma i rollen som en liten besserwisser:)
Ska bli roligt att se på bio sen!

Det blir en lång dag i dag! Nu ska jag in och jobba på salongen till kl sju ikväll sen ska jag och emilie på middag med anthor & hans LA kompisar. tony, mirja & henrik skulle också komma förbi så vi blir ett härligt gäng:)

Kommentera

