Idag blir det fredagsmyyyys.

Jag är pigg, glad och utvilad:) idag är det fredag, bästa dagen på veckan!
Och idag kommer dessutom min mamma och förgyller min helg, hon stannar till söndag så vi ska försöka hinna med så mycket som möjligt:)
Ikväll blir det ett resturangbesök, imorgon spelar vi i högdalen och imorgonkväll lämnar jag mamsen hemma själv i lägenheten där hon får kura ner sig i soffan med ett glas rött medan jag har en massa annat på schemat. Kanske att vi hinner med en powerwalk runt vackra Gärdet efter spelningen imorgon, annars blir den på söndagen, har nästan lovat mamma gymmet också MEN vi tänkte ju hinna med en shoppingrunda på stan också innan hennes tåg går tillbaka till Gävle på söndageftermiddag.

Välkommen mamma!:)

One thought on “Idag blir det fredagsmyyyys.

Kommentera

