Onsdag 2 juni, ett datum som bör läggas på minnet!

För jag ska nämligen vara med och springa vårruset (?) hör och häpna!
Just just just nu kan jag inte i min värld förstå varför jag skrev upp mig själv att deltaga i detta lilla spektakel men just då kändes det tydligen väldigt rätt! Har ju inte tränat på en månad…
Men nu sitter jag här på tunnelbanan påväg in till jobbet med fullpackad väska! Naturligtvis är det ju fler på jobbet som ska vara med så det blir nog en trevlig 5 kilometare under kvällen!

Kommentera

