Min räddning!

Fick precis höra vad som hade hänt.. Jätte hemskt.. En olycka! Usch så hemskt när sådant händer, konduktören berättade precis för en passagerare som var lite nyfiken om vad som hade hänt och jag lyssnade med stora öron!
Nu sitter jag på ett tåg hem till Gävle.. En halvtimme senare så jag ska definitivt inte klaga men i stundens hetta så 
Nu vill jag bara hem till mamsen! Pappa är i Turkiet och förhoppningsvis kommer han hem imorgon så att jag hinner träffa honom lite också!
Detta blir min räddning under resan:

Kommentera

