Promenad hem och mys med katten

Jag och mamma bestämde oss för att gå hem från stan och jag tror att det var jag som höll låda hela vägen hem 😉 pratade om allt mellan himmel och jord.. Alltså jag pratade om allt mellan himmel och jord medans mamma lyssnade och skrattade och höll med.. Sista biten hem pratade vi allvar och jag blir så illa berörd, nu är det inget jag tänker skriva om här men jag blir så illa till mods och hade jag haft människan framför mig hade jag bett henne fara åt pipan 100 gånger om! Usch, tvi och fy vissa är inte ens värd vatten!

Nu är vi iallafall hemma och jag har krupit ner i sängen.. Vår katt smulan har gjort mig äran ett besök, så hon ligger här intill.. Dax att sova det är en dag imorgon oxå 🙂

One thought on “Promenad hem och mys med katten

  1. Gud vad fin Smulan är, det är nog den vackraste katten jag sett i strukturen, färgerna!
    Men hon måste ju ha några år på nacken nu? Hur gammal är hon?

    *kram*

Kommentera

