Igår var det lördag!

Och då kom Patrik till Gävle:) jag och mamma mötte honom på tågstationen under eftermiddagen, så gick vi en sväng in till stan och blev sedan upphämtade i stans snyggaste bil ( 🙂 ) som tog oss hem till Sätra! Kl 18 var vi hemma hos Sarah och Micke i Åbyggeby, som by the way har köpt det finaste huset! Nyrenoverat i toppskick och flera tusen kvadratmeter tomt. Deras altan var två gånger så stor som min etta på gärdet!
Nje ett sånt hus skulle man haft…
Det bjöds på jätte god mat, tänk att man tröttnar aldrig på grillat, och för en själv som inte har tillgång till grill är det rena lyxen 🙂 goda såser serverades till och egengjord klyftpotatis och sallad!
Efterrätten bestod av fantastiskt goda jordgubbar! Det var ärligt jätte länge sedan jag åt så gott, så jag tog någon extra potion 😉 och glömde Rose vinet till det och min nya upptäckt fantarose!!!! Såååå gott, hur har jag kunnat missa?
Vid tolv fick vi skjuts in till stan av Marlene. Jag och Patrik skulle gå på goya! Alla pikade mej för att jag skulle ta med honom dit men jag var fast besluten om att det var där man skulle vara! Tydligen så skulle det inte vara bra.., men sist jag var där så var det bra!!
Grrrrrrr jag fick äta upp allt! Igår lördag den 5 juni tycker jag att goya ska lägga på minnet och sedan kanske inte ta in samma dj:s som spelade den kvällen igen! Jag som pratat så gott om stället till Patrik.. Attans!
Aja här kommer lite bilder från en grymt trevlig kväll iallafall 🙂

Kommentera

