Slopa skönhetssömnen.

Klockan 22.45 när jag släckte lampan för att sova drar någon av grannarna i huset igång stereon på högsta volym! Hoppas innerligt att de har jävligt trevligt annars vette tusan så är det som bortkastat för både dem och mig!
Klockan slår snart tolv… Fasen måste ju sova! Jag har öronpropparna i och provat att dra täcket över huvudet men det hjälper inte! Typiskt att jag är en sån som måste ha knäpptyst när jag ska sova 😦

Nu håller jag tummarna för att dom har någon typ utav nu-slår-klockan-12-och-det-är-måndag- vett!!!
Men det är kanske lite mycket begärt 😉

Kommentera

