Go’ morron härliga tisdag!

Det måste vara något fel på den väderkartan jag har spanat in, den har visat regn hela veckan, men tack och lov (peppar, peppar) verkar den inte stämma överrens med verkligheten!
Idag skiner solen, när klockan ringde imorse ville ja bara dra täcket över huvudet och sova mer! Vilket jag gjorde i 10 min till sen fick jag sån ångest eftersom jag bestämt mig, packat väskan i går kväll för att kunna gå till gymmet nu på morgonen! Så här sitter jag nu på tunnelbanan i högsta hugg.. Något försenad men va tusan det blir lite träning iallafall! Bättre det än ingenting 🙂
Nu har jag ju lärt mig lite styrkemaskiner också så att mina klena armar får jobba lite 😉

Ha nu en strålande bra tisdag mina vänner!

Kommentera

