Select Collection.

Sitter med en filt runt om mig i soffan, med en kopp te i ena handen och en spa-katalog i den andra har jag blivit näst intill frälst. Jag är helt tagen efter kvällens besök på Select Collection Travel-Lifestyle Boutique-Spa som ligger på Norrlandsgatan 18, nära NK och Stureplan här i Stockholm.

Vi blev bjudna via jobbet och 4 av oss gick dit direkt efter stängning ikväll.  Det bjöds på vin, sushi, rundvandring och prova på behandlingar. När man kliver in på Select Collection möts man av ett lugn, en varm känsla sveper över en och man vill stanna där för alltid, glömma tid & rum, njuta av friden!

På Select Collection Spa kan du få samma behandlingar som du får när du reser till några utav  Select Collection travels resmål världen över. Det ger dig chansen att njuta av behandlingar just som de utförs på plats exempelvis på Maldiverna, Mauritius, Thailand eller Cypern.

Maldiverna..

Thailand..

Fler resmål hittar du här

Vi fick prova på massage både på fötter, huvud & nacke. Den torsdagen den 24 juni börjar jag min första semesterdag med en ansiktsbehandling från Daniela Steiner. Select colletction Spa har ensamrätt i Sverige på hennes behandlingar.

bilder ifrån kvällen..

Jag kommer somna gott ikväll med mjuka fötter & avslappnade axlar=)

Kommentera

