Dåligt minne, innebär väl att det är dax för semester eller?

Jag glömmer saker HELA TIDEN!
Och ibland kan det vara väldigt viktiga saker såsom vad jag gjorde i helgen exempelvis.. Är det mer åt senil hållet kanske? Jag kan inte säga på rak arm vad jag gjorde för tre veckor sedan tillexepel.. Hrm jag vaknar på nätterna av att jag glömt göra vissa saker under dagen! Och imorse fick jag ett litet SMS av min kära kollega emilie som påminde mig om en tillställning vi ska på ikväll! Och jag som har tänkt förbrilt hela helgen att det var något jag skulle göra ikväll..men inte kommit på någonting som har varit inbokat!
Spännande att se vad resten av veckan erbjuder 😉

Nä nu ska jag skriva en lista på jobbet och planera in alla dagar i kalendern fram till midsommar!

Trevlig tisdag!

Kommentera

