Jag & Liza.

Jag har träffat världens bästa Liza ikväll! Hon mötte upp mig på jobbet sen gick vi till Friday’s och satt ute i en av sofforna och drack ett varsit glas rose och delade på en plocktallrik!
Jätte mysigt och eftersom det var några månader sen vi sågs sist så hade vi ju en hel del att uppdatera varandra på.
Efter friday’s kollade vi in scenen på kunsträdgården och hann precis se Charlotte & Magnus framföra ”mitt livs gemål” som förövrigt var en fröjd för örat! Så vacker och fin låt!
Sen tog vi en promenad till Slussen… Stannade lite på vägen och tog lite kort:)

One thought on “Jag & Liza.

  1. Åååå…va kul att se Liza igen! Vi sågs ju i Åre på Wallmans i vintras också och hon bjöd på värsta showen, vi var så imponerade och underhållning hade mycket hög klass!

Kommentera

