Igår var det lördag.

Jag blev upplockad vid sex halv sju igår kväll hemma hos mig, jag hade inte ätit något på hela dagen så jag var inte direkt mitt bästa jag! Vi åkte till Farsta strand och åt på vårat favoritställe. Det blev pizza för mig.. Ångrade mig när maten kom in men då är det ju försent.. Var på sånt här humör när man vet varken ut eller in! Så jag åt upp min pizza…sen när vi skulle gå kom jag på att jag glömde ta pizzasallad till pizzan, då blev jag lite ledsen haha åh herre Gud jag var som ett litet barn!
Sen åkte vi hem till Patrik och jag la mig på spikmattan.. En timme senare var det dax att ta nya tag! Men jag va då tusan inte mig själv på hela kvällen! Men man kan inte vara på topp 365 dagar om året.. Jag tycker att man kan få ha tre sånna dagar om året och igår avverkade jag en 🙂
Lite bilder från kvällen..kolla in synsam modellerna:)

Kommentera

