45 min sen från jobbet men det gör inget för jag har from nu semester!

Iiiih jag har semester och för er som ännu inte förstått det så är jag överlycklig över detta 🙂
Jaha vad ska jag hitta på nu då?…
Började med att jobba över i 45 minuter, sen missade jag precis tunnelbanan och får vänta 11 minuter tills att nästa går, men det är ju bra för då hinner jag svara på lite mail och blogga så länge 🙂
Nu ska jag hem och förbereda inför imorgon, tror vi åker ut till ön redan imorgonkväll..

Jag har by the way haft en för kort klänning idag.. Uppenbarligen med tanke på vilka blickar jag fick av det manliga könet, och klänningen är bara blommig och söt så jag förstår inte riktigt.. Kommer aldrig kunna köpa frukost igen på det vanliga frukoststället jag brukar gå till.. Han som alltid har varit så trevlig, nu blev det inte trevligt längre! Usch… Om mina blickar kunde döda, they would!

Kommentera

