Jakten på den perfekta midsommarklänningen.

Pågick under flera timmar igår och jag lyckades inte hitta den.. Den perfekta klänningen fanns ingenstans!
Så alltså hade jag kunnat spendera hela min dag ute på gärdets ängar och solat istället! Men skamm den som ger sig, Emilie ringde när jag var påväg hem igen, så jag vände på klacken och tog mig tillbaka för att få lite hjälp och några timmar senare hittade jag den.. just då iallafall dög den mer än väl 🙂
Allt är på rea vilket gör att typ inga butiker har så mycket nyheter… Dumt i sånna här midsommartider!

Kommentera

