en sommarplåga.

Pratade med min vän Camilla på telefon idag när jag låg och solade och hon tyckte att det hade varit roligt om jag svarade på en enkät som fanns på hennes blogg..så jag gjört det nu!

Hur länge ska du vara ledig?
Jag har precis börjat min semester och den håller i sej i 2 och en halv vecka sedan ska jag vara lite från och till under sommaren! Gött va!?

Kommer du vara singel eller ej i sommar?
Sommaren är ju den bästa årstiden att vara singel på =)

Hur många nyktra dagar blir det?
Det vet man aldrig.

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?
Vad menas med kolla in? men det är klart att man kollar!

Om man vill bada i sthlm: vart gör man det?

hrm..badar inte, om det inte är över 25 grader..är en riktig badkruka faktiskt!

Kan du tända en grill?
Ja. Eller jo.. det kan jag väl..

Vilka solglasögon kör du?
Blir oftast mina Marc Jacobs från 2008

Går du osminkad om dagarna?
Nje.. det beror på

Är du cornetto eller piggelin-tjej?
Piggelin. Utan tvekan.

Vad är sommarens soundtrack?
Oj… Hm. Robyns nya kanske?

Var åker du på semester?
Turkiet

såhär såg det ut förra gången jag var där.. den här gången åker jag med mamma=) och vi ska passa på och träffa lillasyster..

lillesyster på scenen.

Andra sommarplaner?
japp

Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)
Sol: Klänning, sandaler, solglasögon rusk: jeans och en t-shirt,

Hur håller du formen?
Jag gymmar några gånger i veckan

SPF – ett måste eller bara ruff o båg?
SPF ???? har aldrig hört, vad e det?

Sommarens drink?
syrligt, fruktig & god drink

Vad kör du för bikini?
olika..

Gå ut i Stockholm – hit eller bara turister?
En hit beroende på vart man går ut och med vem

Hur sminkar du dig i sommar?
Mascara, eyeliner, conceler, bronzepuder, läppglans

Sommarens maträtt?
Någon fräch sallad till grillat & tzatziki till det

Kommentera

