Hemma igen, klockan är 05:51..trött. Ja. Trött!

Sitter på Arlanda Express. Påväg hem till min lilla etta i stan!
Resan ska ta 20 min, lätt som en plätt i jämförelse med resan hem från Turkiet!
Kl 22.30 gick busstransfern från hotellet igårkväll. 2 timmar senare var vi på flygplatsen i Antalya, efter ett polisstopp och en busschaufförs paus.. Eller förlåt två busschaufförs pausar!
Mina tår var isbitar på flyget, oplanerad som man är ibland hade jag ju glömt raggsockorna hemma!
Så kl fem imorse landade vi på Arlanda. Nu sitter jag här och snyftar lite lätt för mig själv… Saknar lillesyster redan så att det gör ont! Vet inte när vi ses igen 😦 separationsångest! Mamma visade separationsångesten redan direkt på bussen mot flygplatsen men jag behövde lite mer betänker tid!

Det är fint väder här i Sthlm, ett stort plus 🙂
Jag ska jobba senare idag men först ska jag hem och sova lite!

Kommentera

