Turki.

Bilderna kommer just nu från iPhonen så det är lite dålig kvalitet men hellre det än inget alls =)

Restaurang besök

örhängen från top shop

Johanna visar upp sin bästa sida ;p

Min outfit:

linne – H&M

Kjol- Zara

sandaler- crispin

tjockt armband – H&m

Johannas klänning är min och kommer från Weekday

Vi är så lika, många av de som jobbade på hotellet kom fram till mig och talade om att jag var lik en av tjejerna på scenen. hihi

 men såklart så fick jag ju höra..som jag alltid får höra att jag ser ut som lilla syster och inte stora syster!

På Crazy Horse. söndag kväll efter showen tog vi oss in till Alanya, drack några drinkar och festade natten lång…för länge! Vi var inte hemma förän vid kl 5 nästa morgon =)

Efter Crazy Horse gick vi till the doors och fortsatte dansandet där.

Anders, Johanna & Jocke

jag och Martin på The Doors.

Welcome to the Circus, den nya showen var outstanding. Så häftiga kläder och jätte bra medleyn.

Johanna på scenen. I ”Welcome to the Circus” har hon en jätte häftig peruk som hon e skitsnygg i =)

Martin & jag med en varsin drink på Crazy Horse

The pool, by night!

Kommentera

