Det är Emmas dag idag.

Grattis alla Emmor på namnsdagen 🙂

Min mormor ringde kl 09.36 imorse och grattade mig, hade ingen aning om att det var min namnsdag idag så jag blev en aning chockad. Vi har liksom aldrig firat det så stort i vår familj, men man blir alltid lika glad när folk skänker en tanke 🙂 så ni är många som har förgyllt min dag med gulliga sms och inlägg på facebook och det tackar jag för 🙂

Det blev ingen gröna lund ikväll, det får bli en annan dag! Är så trött så en kväll hemma på balkongen känns mer lockande om jag ska vara ärlig. Vi ska äta tacos om jag får som jag vill och även planera inför vår lilla roadtripp imorgon 🙂

har inga bilder på mig själv här på jobbet så jag sökte på google och hittade lite roliga gamla bilder.. eftersom det är min dag och allt så är det klart att jag själv ska vara med på bilden=) håll i er:

i kort hår på slitzfest 2008,

signering

sturecompaniet med flickorna.

ja sen får det va bra med egoboosten =)

Kommentera

