2 glas rose o 1 muffins

VARNING! Detta inlägg är inte barnvänligt!

Vi är påväg till Gävle! Jag och mina partypojkar Horny Henke, Pök Putte och slamp emma, och den sist nämnda var tydligen jag!
Horny-H & Pök-P tyckte att vi skulle ta en roadtripp och parta i en annan stad och så blev det vist Gävle, och jag var inte den som var den ;P
Alla Gävles gaykillar på QX är givetvis informerade om att vi (läs dom) kommer till Goya ikväll! Och för er som är ovana med gayklubb kan jag meddela att detta KAN bli en oförglömlig kväll om Gävlepojkarna vågar släppa loss 🙂
Och just i skrivandes stund skålar vi i rose förutom Horny-H som kör och höjer sin muffins!

Kommentera

