inte tal om försoningssex.

Igår kväll åkte jag hem till Patrik efter jobbet som planerat. Trodde att tacosen skulle stå framdukad och att det bara var till att sätta sig för att äta… men nej då. fel fel fel som brasse i fem myror är fler än fyra elefanter skulle ha sagt. lillputte hade inte fixat, han tänkte att vi skulle åka och handla allt när jag kom hem! Några timmar tidigare var han inne på mitt jobb och höll mig sällskap och vi bestämde oss för att strunta i Gröna Lund och äta tacos & bara mysa hemma på balkongen istället, jag frågade om vi skulle handla tacosen direkt här på jobbet eller om han kunde handla den hemma…gissa vad svaret blev?  jo att han skulle fixa det hemma =) en liten detalj; maten skulle vara någolunda klar när jag kom hem till honom vid kvart i åtta=)

det blev ingen tacos igår 😦

  ibland mina vänner känns det som om att vi är ett gammalt par som gnatar på varandra, skillnaden är den att vi inte pussar på varandra eller ha försoningssex som en kompensation för eventuella irritationerna som kan uppstå haha. Jag var superduper hungrig så jag gav upp tanken på tacos och bestämde snabbt att vi åker någonstans och äter istället. Så snäll som han är min vän Patrik tog med mej till en grekisk kolgrill, där vi smaskade i oss en varsin souvlaki. Allt var glömt och förlåtet, jag hade fått mat i magen = människa igen!

so, over and out…

Kommentera

