Go morron härliga tisdag!

Har precis varit i studion i Solna, dubbat!
När klockan ringde drömde jag om Bamse, jätte konstigt, ni vet Bamse låten… Bamse, Bamse, stora starka Bamse lalala kan inte mer 🙂
Det var inte roligt att gå upp, ska inte ens tala om när jag kom hem inatt!
Men nu väntar bara 9 timmar på salongen sen ska vi typiskt nog vara hemma hos mig ikväll, tror att jag lovade det i ett svagt skede igår ;P
Så det innebär städning för fröken lewin när hon kommer hem!

Trevlig tisdag mina vänner!

Kommentera

