Idag drar Pride igång.

och jag är redan helt slut! mina ögon går i kors och jag har i ärlighetens namn en liten släng av huvudvärk.. hur ska detta sluta..man är ju inte 20 längre, som jag brukar säga ;P

Igår hade vi tänkt att gå ut, sen ändrade vi oss att vi ev skulle gå på bio istället och sen kanske gå ut.. det slutade med att vi bara var hemma hos mej och spelade spelet VÅGHALS. Jag skrattade så jag grät, va roligt det var. Det finns dokumenterat på filmer, röstinspelning & kort.

VÅGHALS innehåller två olika kort, man får välja sannings kortet eller konsekvens kortet, spelaren till höger om dig läser uppmaningen eller frågan på kortet som du sedan måste utföra eller besvara. Vi valde att bara spela med konsekvens korten, vilket resulterade i bl a. detta…

Jag fick ställa mig på alla fyra och leka hund i en minut, vifta på svansen och annat roligt som hundar kan göra! Dessutom var jag tvungen att bita i ett par strumpor under hela minuten. Tårarna rann och jag kunde knappt andas pga att jag skrattade så mycket!

Patrik fick skicka en hel del sms till personer i hans telefonbok tex.

”SMSLÅN 50 000 kr. Jag godkänner villkoren” eller.. ”hade du borstat tänderna sist vi sågs?”

Stoffe var tvungen att ringa till ett taxi bolag och fråga efter sin morfar som han glömde kvar i taxin när han åkte tidigare under dagen. och han höll sig jäkligt länge innan det brast även för honom, han hade på högtalartelefonen så jag och patrik satt ju och vek oss av skratt bredvid. 🙂

Mer som hände under spelets gång:

Putte fick agera modell och visa kläder på en påhittad catwalk.

Stoffe fick dansa som en pingvin samtidigt som han filmade sig själv och sa att han var en pingvin 3 ggr och sen skicka filmklippet till två vänner.

 Jag fick ha in en massa toapapper i munnen och sjunga min favoritlåt på radion just nu. 

Sen kan jag ju inte avslöja allt för då blir det ju inte roligt för er som aldrig spelat spelet som förövrigt går att köpa här

Kommentera

