Då var Pride slut för i år.

Och jag har varit jäkligt dålig på att uppdatera med foton, men ikväll har jag slängt ihop några collage till bloggen som jag tänkte bjuda på =)

hela veckan har det firats!

ja alltså om någon missförstod så festade vi i dagarna 7…

Pride-paraden.. ja pride-forstätta festandet-paraden.

zipper, kolingsborg, rose, rosa borgen..ja vi hann nog med det mesta =)

Och roligt har vi haft kan jag lova, även fast jag lyckades vara trött under större delen av veckan eftersom jag jobbade under dagarna tycker jag ändå att jag hängde med bra=)

Ikväll har jag legat helt utslagen i soffan..eller förlåt vänta.. jag har diskat, lagat mat, tvättat, städat, INTE orkat ta fram dammsugaren, INTE orkat skurat badrummet..och när jag skrev att jag diskat så ljög jag…

Kommentera

