Favoritbloggar.

Hrm.. undra vad det är som gör att man ”faller” för en blogg? Jag iallafall, får ett begär att följa vissa bloggar.

som tex de här:

Äntligen har den kommit!

bild lånda från charlotte Perellis blogg

Charlotte Perrelli.. bloggen har varit en favorit väldigt länge. bloggen är mysig på något sätt och inger ett varmt intryck =)

eller..

bild: expressen

Ny favorit är Andreas Lundstedts blogg. Han bloggar på Pernilla Wahlgrens hemsida ”Pernillas värld”. Han är helt underbar, enormt mycket humor, gillar´t!

Marie:

bild lånad från Marie Serneholts blogg

Vet inte om det har att göra med att jag jobbat tillsammans med Marie men hennes blogg e fantastisk =) hon har mycket bra stylingtips bla. har man träffat henne vet man att hon e en varm person med glimten i ögat och bjuder på sig själv och det lyser igenom i bloggen! besök hennes blogg här 

Maria Montazami:

bild lånad från Maria Montazamis blogg

jag tycker att hon är helt fantastisk, hela Sveriges egna lilla hollywoodfru! Hon är dessutom evigt trogen sina bloggläsare och svarar på alla frågor, skickar hälsningar hit och dit. Vill du veta vad som händer när inte tv är på plats så gå in och följ bloggen =)

sen har vi oxå…

bild : mama.nu

Pernilla Wahlgren… är lite kluven men jag tycker att det är roligt att följa hennes blogg faktiskt! Kolla in den här

sen gillar jag också; ack så okända men dock min halvkusin Sannas blogg!

bild lånad från Sannas blogg

som ni hittar här . hon har världens sötaste dotter Freja och jag försöker hålla mej uppdaterad så gott det går om vad som händer och sker i deras liv =)

One thought on “Favoritbloggar.

Kommentera

