Vi har ett problem..

Eller jag har ett problem som går ut över alla andra. Nämligen stresshantering. Inget för mig alla dagar… jag mår inge bra utav stress, men vem gör det egentligen. Vissa dagar är jag mer känslig än andra och det är förjä**igt rent ut sagt!

Idag är en sån dag.. jag får ont i huvudet och blir orolig i hela kroppen! Jag vet att det kommer att gå över..10 djupa andetag inne på toaletten och sen är det bara att gå ut igen i butiken och se jäkligt glad ut =) och det vet jag att jag e riktigt bra på iallafall, se glad ut alltså. Jag föddes nog sån..om man kan göra det. Jag log nog brett som tusan när jag ploppade ut till världen.. inte grät jag som alla andra bebisar heller, nej nej! Det är nog därför jag gråter varje gång jag skrattar. Nu ger vi igen på Emma, hon får istället gråta varje gång hon skrattar… mmm för där har vi problem nummer två..

att mina tårar forsar ner för kinderna varje gång jag får ett skrattanfall. så typiskt! inge roligt alls för allt smink försvinner.

nu ska jag gå och gräva ner mig eller nått!

Kommentera

