Fredag morgon.

Jag är ledig… Vad händer? Jo jag vaknar kl halv nio….(?) har nu hunnit läsa mail, svara på sms, spela words with friends, kollat Facebook… Och nu bloggat också! Är inte detta typiskt att man ska vakna tidigt ens lediga dag? Vi som gick o la oss så sent igår…
När tåget anlände till gävle kl 21 gick vi med våra väskor över Gävles gator och hamnade tillslut på Brända Bocken där min pappa och hans vän morgan satt och åt en bit mat! Naturligtvis glömde jag att ta bilder igår.. Dumt! Sen gick vi vidare till Oleary’s där vi träffade på några vännur!
En bild blev tagen igår kväll och den var på min nachos-korg 😉

Kommentera

