Borta bra men hemma bäst!

Har precis bäddat ner mig, i min egen säng. I min egna lägenhet. Ibland kan jag verkligen njuta över att få vara lite själv! Även fast jag älskar min familj och mina vänner så behöver man få ro om sej själv ibland 🙂
Har varit i Gävle sedan i torsdags kväll och det har gått i non stop hela tiden.. Som vanligt när man är på besök 😉
Jag började lite smått med att lägga in bilderna på datorn ikväll men allt gick inte som jag ville så håll ut mina kära läsare. Det kommer att komma en massa bilder, men imorgonkväll!
Tills dess bjuder jag på en skylt jag fann inne på en frisörsalong på Flanör 🙂
Lite rolig eller hur?

Kommentera

