är det regnet eller nått annat?

Det måste vara något fel på mig, jag är konstant trött! Och då menar jag HELA tiden. klubbad säl. hej sängen! hej soffan! När klockan ringer om mornarna har jag oftast sovit åtta timmar men ändå kan jag knappt få upp ögonlocken. Ögonen känns tunga dagen egenom och ärligt talat så vill jag bara hem. Hem till mitt eget. Inte träffa någon. Inte prata med någon.

Detta är inte likt mej! Är det vädret eller nått annat?

One thought on “är det regnet eller nått annat?

  1. Gråväder bidrar såklart, solen ger energi, men du är ju inte den lugnaste människan jag känner, så nånstans vill ju kroppen hämta igen ju. Försök att välja dig själv, att planera in tid bara för dig och utan någon annan, njut av att inte göra nånting, bara ha det gott!
    Det behöver alla och speciellt du som är mycket bland folk!
    *stor kram vännen*

Kommentera

